apache

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 4 Kwi 2000, 09:06:16 CEST

On Mon, 3 Apr 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> W RH/MDK jest używana jakaś inna wersja mod_include. Przypuszczam, że to
> jest źródło powyzszego niepoprawnego zachowania. Dziwi tylko to, że w
> dystrybucyjnych źródłach apache nie jest to poprawione ani nie ma nigdzie
> informacji w BKS apache o powyższym.
bardziej to chyba jest wina mod_magicfile, bo to on coś robi nie
tak...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/