Instalacja?

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 4 Kwi 2000, 10:06:10 CEST

On Tue, 4 Apr 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jest już gotowa dyskietka startowa PLD (bootkietka :). W chwili obecnej
> dyskietka obsługuje:
> sieć
> karty eth
> PCMCIA
> PnP
> stare modele CD
> Plany: SCSI, locale'izacja, instrukcja instalacji. Bootkietka znajduje się
> pod adresem:
> ftp://sith.mimuw.edu.pl/pub/users/sebek/pldboot. Wszelkie pytania proszę
> kierować na adres Sebastiana Zagrodzkiego.
w tej chwili jest już obsługa SCSI, początek lokalizacji
(przetłumaczyłem pierwsze 3 czy 4 strony instrukcji), instrukcja też
już właściwie jest (aczkolwiek nie całkiem kompletna - pokrywa to co
jest w tej chwili zrobione...)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/