Xy zamiast KDE

Wto, 4 Kwi 2000, 19:50:20 CEST

On Tue, 4 Apr 2000, Artur Frysiak wrote:

> Szkoda energii na KDE 1.1.2.
> IMHO KDE 1.1.2 >/dev/stareprogramy

Po przejściu na KDE 2.x zapewne bedą musiały się troche pozmieniać
bazowe spece do KDE ale w im dalej od "centrum" KDE tym zmian bze zapewne
mniej. na pewno wszystko bedzie wymagało rekompilacji w nowym środowisku
ale to nie jest tak pracochłonne jak właściwe wstępne opracowanie pakietu.

Wydaje mi się, że za jednak opracowanie KDE 1.1.2 miałby dwie dobre
strony. Pierwsza to właśnie możliwość opracowywania pakietów w środowisku
jakie przymniemy za modelowe, a druga to że KDE i otoczenie bedzie mogło
mocno ruszyć z posad.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/