rc-scripts ;]

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 6 Kwi 2000, 22:01:37 CEST

On Thu, Apr 06, 2000 at 09:23:30PM +0200, Michal Margula wrote:
> Cześć :>
>
> Tak sobie myślałem o takiej jednej pierdułce:
>
> rc.sysinit: linie 131-133
> if (run_cmd "Setting clock $CLOCKDEF" /sbin/hwclock $CLOCKFLAGS); then
>         show "Today's date: `LC_CTYPE=C date`"; ok
> fi
>
> Nie podoba mi się to Today's date z kilku względów;
> * imho to powinno być Todays date
> * date to data, więc powinien podawać datę a nie datę i czas
> * nie lepiej już Current time? ;]

A do tego raczej nie będzie to nigdy dobrze przetłumaczone i to z dwóch
powodów:
  a) LC_CTYPE=C
  b) Za każdym razem dane dla "show" są inne, więc gettext nie pomoże

Pozdrowienia,
       Jacek

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/