Bazy danych obsługiwane przez PHP

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Sob, 8 Kwi 2000, 14:50:41 CEST

piątek, 07 kwiecień, Michal Kochanowicz natłukł(a):

> Czym kierowano się wybierając bazy danych, jakie są wkompilowywane w
> moduł PHP dla Apache'a?
Chyba moje są ostatnie poprawki w tym temacie. Wsadziłem to tak,
żeby oszczędzić komuś podobnej walki do mojej. Chciałem mieć te
bazy w modułach, ale nie wyszło (opisałem przed chwilką czemu).
Poza tym nie czuję się na tyle mądry, by układać założenia.
Zrobiłem, co potrafiłem w tych dwóch przypadkach i odesłałem
do cvsowej konsultacji :) Ale jeszcze przynajmniej raz się temu
przyglądnę, choćby żebyu przerzucić doce do %{_docdir} :)

> Dlaczego zrezygnowano z obsługi chociażby gdbm
O, zapomniało mi się :-)

> - wiem że nie jest to potężne narzędzie, ale czasem jest
> wystarczające.
Można w nim np. trzymać zmienne sesyjne (ale pamieć dzielona
szybsza ;-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}

polish  linux  distribution