Prośba o przetestowanie sgmlowo-docbookowych narzędzi

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Nie, 9 Kwi 2000, 14:01:36 CEST

Witam!

Na ftepie leży natępujący testowy komplet narzędzi do docbooka:
sgml-common-0.2-3
opensp-1.4-2
openjade-1.4-0.20000320
docbook-sgml-3.1-3.1-1
docbook-dsssl-1.52-2

Prosiłbym o raport jakby ktoś zechciał to zainstalować.
Szybkim testem całości jest wykonanie 'make' w PLD-doc/docdevel/
(Nie powinno być błędów poza kilkoma "unknown character name")

Uwagi:
Jeśli robi się upgrade to trzeba to robić za jednym pociągnięciem
bo przy pojedynczych upgradach będzie pętla zalezności związanych
z zastąpieniem install-catalog przez fix-sgml-catalog

Jeszcze apropos catalogu:
Zastąpiłem install-catalog skryptem fix-sgml-catalog.
Proszę o ewentualne uwagi dotyczące tego rozwiazania, bo jak dotąd nie
konsultowałem się z nikim na ten temat (próbuje to nadrobić :))) )
W suse podejrzałem że mają jeszcze jakiś inny system z catalogiem
Może ktoś się orientuje o co tam chodzi?

Pozdrawiam

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/