Re: Problemy z automatycznym generowaniem zależności

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 9 Kwi 2000, 16:01:28 CEST

On Sun, 9 Apr 2000, Jacek Konieczny wrote:
> 1) libvga może być z svgalib lub svgalib4ggi. Biblioteki z tych pakietów
> można stosować zamiennie, jednak każdy pakiet wykożystujący tą bibiotekę
> będzie wymagał "svgalib"
> 2) OpenGL. Nie jest powiedziane, że zawsze będzie to Mesa.
> 3) glide. AFAIK są różne wersje tej biblioteki (dla różnych kart). Teraz
> pakiety kożystające z glide-a będą wymagać tej wersji biblioteki, która
> była zainstalowana na builderze. Więc wszyscy posiadacze Voodoo I będą
> musieli użyć "--nodeps" do zainstalowania właściwej biblioteki, lub
> kupić nowszą kartę :-)
> [...]
IMVHO używać "Provides:" - czyli np. w svgalib4ggi dać "Provides:
svgalib" -- wtedy pakiety wykorzystujące svgaliba będą działały z
dowolnym z tych dwóch, a do tego odpada potrzeba używania "Conflicts"
Nie wiem, czy to rozwiązuje problem... ale przynajmniej w dwóch
pierwszych wypadkach tak. Chyba, że nie widzę tego zagadnienia w całej
okazałości :>

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/