Powiadamianie o zmianach na FTP

Wto, 11 Kwi 2000, 10:05:47 CEST

On Mon, 10 Apr 2000, Michal Kochanowicz wrote:
[..]
> Krążą plotki, że kloczek pracuje nad skryptem automatyzującym obsługę
> builderów i wysyłanie pakietów na FTP, więc wystarczyłoby chyba, żeby
> ten skrypt, jak już coś pośle na FTP, wysyłał jeszcze maila? To IMHO
> byłoby niezłe rozwiązanie.

Albo Potop albo sraczka. W weekend wypadł mi wyjazd do rodzinki, a wczoraj
i dzisiaj mam jeszcze dodatkową robótkę. Postaram sie to dzisiaj pod
wieczór wrzucić do repo i mam nadzieję, że ta pierwsza wersja nowych
narzędzi do builderów będzie już coś sensownego robiła.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/