rozważania o netscape (was: Przejscie na XFree86-4.0)

Daniel Bauke bonkey w matylda.bildex.net.pl
Śro, 12 Kwi 2000, 12:58:22 CEST

On Tue Apr 11 21:50:47 2000,
Serek/GNU wrote:

> Po prostu sie wqrwilem! Opracowuje strony, ktore sa
> jednoczesnie SSL i dostepne na haslo, linux netscape wysypuje
> sie na co drugim logowaniu i wywala sie na htmlu generowanym
> przez php raz na piec stron.
Swoje boje z NN przeszedłem, ale aż tak mi nie dokuczył. Nie
rozumiem zupełnie co ma PHP do netscape'a, ale kto wie, może NN
sprawdza sygnaturę serewera? :->

Problem mam jedynie spory z Javą. Koniec końców ją wyłączyłem, bo
okazało się, że nie potrafi przetrafić żadnej strony bez wywrotki
z bus error. Na mdk miał gdzieś o 1/2 większą udajność w łado-
waniu appletów, a nawet kładł się tylko na określonych stronach
(np. sklepie plusgsma). Ten sam netscape (nawet patrzyłem na
źródłowe tgz -- ale nie głębiej) zachowuje się prawie bezbłędnie
na civicowym redhacie.

Jakieś znane problemy z bibliotekami? Może ukraść je od rh
i wsadzić do pakietu z NN?

> wiec strony pisze pod linuxem
Apache i vim bash są i dla windozy, nie warto o tym pomyśleć? :-)

> przesiadam sie o metr i sprawdzam co sie dzieje na windzie z
> IE5.
Jeśli nie warto, to może vmware/vnc -- sam z tego (i do tego)
korzystam :-)

> standard trzyma, niemal caly html 4.01
Niech standard nazywa się i M$HTML, ale niech będzie jednolity
i dobrze opisany.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.com.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}

polish  linux  distribution