Wylot XFree86-4.0

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pią, 14 Kwi 2000, 12:13:46 CEST

[środa, 12 kwiecień 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Niestety z przykroscia zawiadamiam, ze planowane przez PLD przejscie na
> XFree86-4.0 jest utopia :(((
ee tam .. zanim PLD wyjdzie oficjalnie to już będzie z XF5.0 ;-)

> Poza nielicznymi wyjatkami, nowe X-y nie potrafia uruchomic kart SVGA
> w trybie innym niz 320x200 z 4 bpp.
ja jestem wyjątkiem - s3 virge dx/2 i śmiga elegancko

> W zasadzie wiem, ze sa to kart starsze, ale dlaczego zostaly potraktowane
> tak po macoszemu ???
bo najwyraźniej nie było ludzi, którzy by zupdatowali drivery do XF4

> Takie sa moje opinie, czekam na odzew i dyskusje, co z tym fantem zrobic.
jak są chcętni do prowadzenia seri 3.x w cvsie to nie widze problemu
- branch i go

--
Arkadiusz Miśkiewicz         http://www.misiek.eu.org/
PLD GNU/Linux [IPv6 enabled]  http://www.pld.org.pl/