Protocol-Reject for unsupported protocol 0x101

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pon, 17 Kwi 2000, 14:59:20 CEST

[poniedziałek, 17 kwiecień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Nie mam dok po PR pod ręką. Czy to się da jakoś (tak wogóle) wyłaczyć w
> ustawieniach PR ?
>
> Zaraz spróbuję zmienić to noipx na ipx.

da sie wylaczyc, albo programem branchmaster spod windy albo po rs232, mozn
niby telnetem ale nigdy jeszcze mi sie nie udalo na niego zalogowac ;)

jesli chcesz moge ci podeslac pdfy od pico z tym ze one raczej traktuja o
konfiguracji klikanej ;)

newrom

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/