KDE2 i CXXFLAGS

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 21:46:44 CEST

[środa, 19 kwiecień 2000], Michal Zawalich napisał(a):

> Witam
> Mam pewien problem i wolę się skonsultować z wami aby później nie
> komplikować sobie życia i innym. Mianowicie w specach o starego
> KDE dawano CXXFLAGS z mniej więcej takimi parametrami:
> -fno-rtti -fno-exceptions
>
> W nowym KDE developerzy wszędzie tam gdzie patrzyłem dają -frtti i wychodzą
> takie kfiatki:
> -fno-rtti -fno-exceptions -frtti
>
> Więc proponbowałbym nie wsadzać do speców -fno-rtti, a zostawić
> -fno-exceptions.
>
> Co Wy o tym myślicie?

Słusznie prawisz. Oczywiście qt też musi być kompilowane z -frtti.
Co do -fno-exceptions to nie wiem czy czasem kde2 nie potrzebuje wyjątków.
Wtedy należało by to także usunąć. Ale nie przekonamy się dopóki nie skompilujemy
całego ustrojstwa :-)

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh