Alpha

Lukasz Dobrek dobrek w student.ifpan.edu.pl
Śro, 19 Kwi 2000, 22:47:34 CEST

Dnia Wed, Apr 19, 2000 at 10:36:48PM +0200, Artur Frysiak napisał:

> A ludki od gcc już wyciagają jakieś wnioski z tego natywnego kompilatora czy
> też może kod tego kompilatora jest strzeżony jak największa tajemnica firmy ?
> Co z kompilatorami innych języków: c++, f77, ada95 ?

Fortran compaqa jest swietny o ile wiem to tylko Fortran jest do konca dopracowany
wraz z dokumentacja i debugerem. Poniewarz ja licze w fortranie to moge uczciwie
powiedziec ze compaga fortran jest czasem o wlasnie 70% szybszy od g77. Ale g77
to nigdy nie byl jakis przeboj. Nad c++ compaq pracuje nawet juz zdaje sie
rozprowadza wersie dla testerow. Podobnie bylo wczesniej z fortranem przez
jakis go uzywalem za darmo na komuterze faceta ktory sie zglosil jako tester
dla mnie ten fortran byl wystarczajacy.
Narazie do kompilacji uzywam gcc. Ale sprobuje tego compaqowskiego kompilatora.
Pozdrawiam
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik