Alpha

Lukasz Dobrek dobrek w student.ifpan.edu.pl
Czw, 20 Kwi 2000, 12:01:57 CEST

Dnia Thu, Apr 20, 2000 at 11:19:06AM +0200, Andrzej Nakonieczny napisał:
> Hej,

> Nie ma co przesadzac ... od dluzszego czasu mam do czynienia z taka
> mieszanka (tj. RH+Alpha) i problemow zadnych nie widze. Wszystko dziala
> stabilnie jak na PC.

Prawda jest ze system dziala stabilnie. Ale mnostwo aplikacji ktorych
urzywam nie dziala lub czesciej dziala zle. Naprawde nie wiem dlaczego gv
w tej samej wersji na Alphie nie pokazuje niektorych plikow postscriptowych
a na PC obok bez problemu. Ostatnio staram sie zrobic animacje i aby ja
obejrzec musze urzywac narzedzi uruchomionych na PC bo te na Alphie
wogole nie dzialaja. Choc powtarzam ze sam system dziala porzadnie.
Pozdrawiam
LD
--
Łukasz Dobrek