Co tu się dzieje 2 (Było: Re: mkochano: SOURCES moz illa-source-M15.tar.bz2 SPECS ttmkfdir.spec)

Wojtek Kotwica wkotwica w post.pl
Pią, 28 Kwi 2000, 18:15:43 CEST

[wtorek, 25 kwiecień 2000], Artur Frysiak napisał:

> Stary znany błąd w skrypcie. Jednak jakoś nie ma rozwiązania.

Najdziwniejsze, że połączył komunikaty z różnych aktualizacji
repozytorium. Tak jakby powłoka nie realizowała setpgrp()...
Można spróbować obejścia dając po linii:
   $login = $ENV{'USER'} || ...
dodatkową:
   $id = "$login.$id"
koniecznie w obu plikach: commit_scan i log_accum2.pl. Zmienna $login
w obu też powinna mieć nadawaną tę samą wartość, a konstrukcja jednak
się różni :(
Przy okazji pewnie warto poprawić nieco za szeroki wzorzec
w log_accum2.pl z istniejącego
   /^$FILE_PREFIX\..*$id$/
na
   /^$FILE_PREFIX\..*\.$id$/

Poza połączeniem info nt. różnych operacji reszta wynika z tego,
że skrypt działa w zasadzie przy założeniu, że aktualizowany jest
pojedynczy katalog i jego podkatalogi, a nie katalogi równoległe.
Zatem '.' po 'Added files:' mówi tylko, że plik jest w katalogu
bezpośrednio pod korzeniem. I tak było w obu przypadkach!
Nazwa modułu jest brana po prostu jako nazwa pierwszej części ścieżki
ostatniego z plików. Przy aktualizacji jednego katalogu jest to
faktycznie nazwa modułu (stąd 'Module name: SPECS').
Na usprawiedliwienie: w temacie listu są zawsze nazwy wszystkich
katalogów, choć bez ukośników.

Wyciąć nazwę modułu, a w 'Added'/'Modified' dawać katalogi
wzgl.cvsroot?

Komu miałbym podrzucić poprawione, jeśli tak?
--
HQ

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/