PLD-contrib : co o tym myslicie?

igorw@poczta.onet.pl igorw w poczta.onet.pl
Nie, 30 Kwi 2000, 19:55:11 CEST

Wymyśliłem, by stworzyć katalog PLD - contrib. Możnaby tam wrzucać pakiety,
które np. są przerobione na FHS 2.x, bezproblemowo instalują się na PLD (czyli
nie trzeba robić symlinków z innymi nazwami bibliotek, itd.), natomiast nie
spełniają wszystkich założeń PLD - np. nie są ugettextowione, są stworzone
przez jedną osobę - bez uzycia CVS, nie obsługują IPv6...

IMHO byłoby to przydatne, ponieważ takie proste przeróbki speca są najczęściej
trywialne i wiele osób, które nie potrafią w pełni przystosować programu do
PLD - np. ja :) - będzie mogło dorzucić jakiś pakiet. Możnaby też dać dostęp
bez CVS, np. przez FTP.

Co o tym myślicie?

--
Igor Wawrzyniak