rc-scripts mini todo (było: Re: Instalator CD.)

Pią, 4 Sie 2000, 13:48:35 CEST

On Fri, 4 Aug 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]
> Spróbuję pogrzebać troche w solku to może cos znajdę na ten temat.

No tak. Solkowe many jesdnak są lepsze :)
Odpowiedni interfejs jest w netinet/ether.h

     char *ether_ntoa(struct ether_addr *e);
     struct ether_addr *ether_aton(char *s);
     int ether_ntohost(char *hostname, struct ether_addr *e);
     int ether_hostton(char *hostname, struct ether_addr *e);
     int ether_line(char *l, struct ether_addr *e, char *hostname);

Tyle, że nie widze nadal jasnego zwiazku miedzy powyższym, a ustawianiem
statycznej tablicy arp/rarp i chyba jedyny sposób ustawiania z map tych
rzeczy to za pomocą {yp,nis}cat. W skryptach startowych nigdzie nie
znalazłem ustawianai statycznej tablicy arp/rarp i to mnie ciut dziwi (ale
to zapewne dlatego, że czegoś jeszcze nei rozumiem albo nie wiem).