wine 20000716

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 4 Sie 2000, 23:32:06 CEST

On Thu, 3 Aug 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> nie no, ja sie zastrzele...
> u mnie nawet wine -h daje core ;(
> a kompiluje sie gladko ;(

Jeśli chodzi o 20000716, to SOA#1 i to całkiem dobrze.

Ale jak kiedyś próbowałem 200002xx, to funkcjonował jedynie jako forkbomba
- w nieskończoność odpalał xtermy z gdb, a że nie miałem ulimitów, ledwo
udało mi się opanować sytuację - a innwatch zarejestrował loadavg >2900 ;)

--
Jakub Bogusz
mailto:qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl