ncpfs

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 5 Sie 2000, 16:33:47 CEST

On Thu, 3 Aug 2000, Paweł A. Gajda wrote:

> środa 02/08/2000 21:31:57, Tomasz Witek:
>
> To raczej nie sprawa tej łatki - u mnie się kompiluje (i działa)
> bez problemów z nałożoną ncpfs-lang.patch.

Ja sie zajmuje ncpfs-em.
I dziala. razem z lata ncpfs-lang
Prawdopodobnie powody problemow sa inne.
Jesli mozesz to podeslij albo na liste albo na priv,
log z kompilacji, i ustawienie kernela

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}