rpm: Pozostawienie $BUILDROOT po skończeniu budowania

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 29 Sie 2000, 01:51:20 CEST

On Mon, Aug 28, 2000 at 11:29:26PM +0200, Mirek Nowakowski wrote:
: On pon, 28 sie 2000, you wrote:
: > Czasem chciałbym się przyjrzeć co 'make install' wrzuciło
: > do $BUILDROOT, a rpm kasuje mi ten katalog po pomyślnym zbudowaniu pakietu
: >
: > Może ktoś wie czy da się to prosto wyłączyć?
:
: A "rpm -bi pakiet.spec" Ci nie odpowiada?
Problem w tym że to oznacza kolejne zapuszczenie kompilacji, w dodatku
zmarnowanej bo po poprawkach muszę znowu zapuścic -bb żeby dostać plik rpm
(można to ominąć ale wymaga brudnych tricków)

Jak pakiet jest mały to mogę sobie go sobie budować na raty po n-razy.
Ale przy dwu-,trzy-godzinnych kompilacjach...
Gdyby mi został buildroot po jakiejś wcześniejszej kompilacji, byłoby miło :)

:
: OSciski!
: Mirek Nowakowski
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)