rpm: Pozostawienie $BUILDROOT po skończeniu budowania

Mirek Nowakowski nowam w limes.com.pl
Wto, 29 Sie 2000, 10:05:00 CEST

On Tue, 29 Aug 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> On Mon, Aug 28, 2000 at 11:29:26PM +0200, Mirek Nowakowski wrote:
> : On pon, 28 sie 2000, you wrote:
> : > Czasem chciałbym się przyjrzeć co 'make install' wrzuciło
> : > do $BUILDROOT, a rpm kasuje mi ten katalog po pomyślnym zbudowaniu pakietu
> : >
> : > Może ktoś wie czy da się to prosto wyłączyć?
> :
> : A "rpm -bi pakiet.spec" Ci nie odpowiada?
> Problem w tym że to oznacza kolejne zapuszczenie kompilacji,

Windows prawda, "rpm -bi --short-circuit", a jak chcesz dodatkowo
zweryfikowac %files, to mozesz jeszcze potem "rpm -bl"

> zmarnowanej bo po poprawkach muszę znowu zapuścic -bb żeby dostać plik rpm
> (można to ominąć ale wymaga brudnych tricków)

a to tu możesz "rpm -bi" bez "--short-circuit".

OSciski!
Mirek Nowakowski