rpm i java

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 29 Sie 2000, 10:37:04 CEST

Jak co niektórzy pewnie już zauważyli w repo pojawiło się
trochę rzeczy do operowania w i na Javie:
-  ibm-java -  wirtualna maszyna  javy (mozna  dystrybuowac,
               chociaz nie  jestem pewien  jak to  ma sie
               do wprowadzonych przeze mnie zmian do skryptow
               oraz polozenia sciezek)
- fastjar    - narzedzie do tworzenia plików jar  - GPL
- jikes      - kompilator                         - OpenSource

Wszelkie jar-y (np.: xerces-j.spec) mysle, ze powinny ladowac
do %{_libdir}/java lub %{_libdir}/java/%{name}.

Parę pytań.

Otóż java to  tak naprawdę inna architektura  (tak jak i586,
i686,  alpha, sparc)  tylko, że  deko wolniejsza  zazwyczaj.
Czy  jakiś  spec od  rpm-a  może  powiedzieć jak  zrobić  (a
może  będzie chciało  mu  się to  zrobić?),  żeby java  była
kolejną dostępną architekturą i żeby pakiety .java.rpm mogły
być  zainstalowane dopiero  wtedy, kiedy  jest zainstalowany
pakiet, który ma "Provides: java"?

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>