rpm i java

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 29 Sie 2000, 11:26:01 CEST

On Tue, Aug 29, 2000 at 10:37:04AM +0200, wrobell wrote:
> Jak co niektórzy pewnie już zauważyli w repo pojawiło się
> trochę rzeczy do operowania w i na Javie:
> -  ibm-java -  wirtualna maszyna  javy (mozna  dystrybuowac,
>                chociaz nie  jestem pewien  jak to  ma sie
>                do wprowadzonych przeze mnie zmian do skryptow
>                oraz polozenia sciezek)
> - fastjar    - narzedzie do tworzenia plików jar  - GPL
> - jikes      - kompilator                         - OpenSource
>
> Wszelkie jar-y (np.: xerces-j.spec) mysle, ze powinny ladowac
> do %{_libdir}/java lub %{_libdir}/java/%{name}.
>
> Parę pytań.

> [...]

Właściwie to nie jest oddzielna architektura a materiał wspólny między
architekturami (noarch) więc należy do speców dopisać:
BuildArch: noarch
Co do Provides: java to raczej polecałbym Provides/Requires: javavm bo to
Virtualna Maszyna Javy jest potrzebna tym programom/bibliotekom.

Pozdrawiam
Wiget
--
Artur Frysiak