Re: Poległem... :(

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 29 Sie 2000, 11:44:31 CEST

[wtorek, 29 sierpień 2000], Marcin L. Mierzejewski napisał(a):

> Może prowinieneś zainstalować KDE. IMVHO bardziej odpowiada początkującym
> użytkonikom.

AFAIR nasze KDE kuleje - bo na FTP są tylko liby...

> Zobacz czy nie masz w Startup Program wpisanego icewm.

Znalazłem mniej więcej czemu się tak dzieje. Nie doszedłem jednak całkiem do
źródła :(.

Otóż w pliku ~/.gnome/default.wm na moim koncie (gdzie gnome startuje
szybko) jest wpisany enlightenment, którego w ogóle u siebie nie mam
zainstalowanego! Spróbowałem tego tricku na drugim koncie. Nie dało się -
gnome sam uparcie zmieniał ten wpis na icewm...

Widzicie jakieś rozwiązanie bez kombinacji pod tytułem - instalujemy
enlightenmenta, zmieniamy w gnome WM na niego a później go usuwamy?

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer