KDE [było Re: Poległem... :(]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 29 Sie 2000, 14:47:06 CEST

On Tue, 29 Aug 2000, Michal Margula wrote:

> AFAIR nasze KDE kuleje - bo na FTP są tylko liby...

Niestety doba ma tylko 24 godziny, a za cos trzeba utrzymac rodzine....

I nie zawsze zostaje mi czas na "zabawe".... :(((

Postaram sie w najblizszym czasie cos z tym zrobic.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}