zapping

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Wto, 29 Sie 2000, 12:06:25 CEST

Zachacialo mi sie zappingowac TV no i skompilowalem go sobie bez
najmniejszych problemow, odpalilem i.... zjada mi ram ostatni wynik jaki
wykazal to 160MB (przy 80 ram i 128 swap) pozniej zadzialalo tylko
alt+crt+backspace
komus to wogole dziala,  jesli nie to moze wartoby dopisac do speca ze jest
baaardzo ryzkowne, chocby w description.

newrom
--
                              Roman Niewiarowski