Kto znowu miesza w KDE ??????

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 29 Sie 2000, 14:25:32 CEST

On Tue, Aug 29, 2000 at 03:20:32PM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> Mam pytanie,
> KTO i DLACZEGO wyp*** kdebase2 ????
> I postawil to zamiast kdebase.spec?
> kdebase2 bylo caly czas budowane ze snapshota, z pominieciem tzw.
> pre-release 1.9X.
>
> Dlatego prosilbym o przywrocenie poprzedniego stanu.

Wojtku, spokojnie. Nie zajmowałeś się ostatnio KDE więc zabrał się kto inny
za to.
Bardzo polecam Twojej uwadze cvs log kdebase.spec i cvs log kdebase2.spec.
Może Cię to natchnie do czegoś.
Po co denerwować i pisać na listę skoro sam możesz wszystko sprawdzić.
Coś mi się nie chce wierzyć, że nie potrafisz posługiwać się CVSem.

pozdrawiam
Wiget
--
Artur Frysiak