Kto znowu miesza w KDE ??????

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 29 Sie 2000, 15:41:23 CEST

On Tue, 29 Aug 2000, Artur Frysiak wrote:

> Wojtku, spokojnie. Nie zajmowałeś się ostatnio KDE więc zabrał się kto inny
> za to.
> Bardzo polecam Twojej uwadze cvs log kdebase.spec i cvs log kdebase2.spec.
> Może Cię to natchnie do czegoś.
> Po co denerwować i pisać na listę skoro sam możesz wszystko sprawdzić.
> Coś mi się nie chce wierzyć, że nie potrafisz posługiwać się CVSem.

<1>,<2>,<3>,<4>,<5>,<6>,<7>,<8>,<9>,<0> .... :))))

Ufffffffffff.

OK.
Bardzo przepraszam, moze faktycznie odrobinke sie unioslem.
Moja wina.

Faktycznie patrzylem na to co sie dzialo, i zmian jest _raczej_ niewiele
ale jest zmiana podstawowa.
Jest brana konkretna podwersja KDE.
Ja natomiast bralem w miare nowe snapshoty, wychodzac z zalozenia, ze
to co jest w katalogu /kde/snapshots/current/ jest najnowsza wersja.

Wydaje mi sie, ze ostatnie wersje, datowane chyba na lipiec mozna
bylo skompilowac w calosci i byl to komplet KDE2.0_pre

A zaraz bede tlumaczyl dlaczego tak sie wpienilem, kiedys uzgodnilismy
z Tomkiem, ze jak dlugo sie nie ukarze oficjalna wersja KDE2, tak dlugo
powinno byc w zasobach PLD KDE 1.X.
I spece o nazwach kdebase, kdelibs, kdesupport, itp mialy sie odnosic
wlasnie do KDE 1.X.

[Tak to chyba bylo uzgodnione ?]

A tu widze, ze spece do KDE 1.X  znikaja.
Z tego moge wnioskowac, ze wszystko co jest w PLD dziala z KDE 2.X ??
I zostalo do tego przystosowane.

I to mnie najbardziej wpienilo.
Ale Macie racje postaram sie bardziej nad soba panowac... :)

Pozdrawiam.
					Sas.
				[Juz duzo spokojniejszy]
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}