Kto znowu miesza w KDE ??????

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Wto, 29 Sie 2000, 18:02:24 CEST

[wtorek, 29 sierpień 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Faktycznie patrzylem na to co sie dzialo, i zmian jest _raczej_ niewiele
> ale jest zmiana podstawowa.
> Jest brana konkretna podwersja KDE.
> Ja natomiast bralem w miare nowe snapshoty, wychodzac z zalozenia, ze
> to co jest w katalogu /kde/snapshots/current/ jest najnowsza wersja.
>
> Wydaje mi sie, ze ostatnie wersje, datowane chyba na lipiec mozna
> bylo skompilowac w calosci i byl to komplet KDE2.0_pre
>
> A zaraz bede tlumaczyl dlaczego tak sie wpienilem, kiedys uzgodnilismy
> z Tomkiem, ze jak dlugo sie nie ukarze oficjalna wersja KDE2, tak dlugo
> [...]

Już niewiele czasu brak do wersji ostatecznej, poza tym brakowało
działąjący KDE 1.X, wziąłem się za to. I prawdopodobnie jak chcesz wezme
wrzuce snapshoty. KDE 1.93 jest bardzo świeże bo z sprzed kilku dni. Od
snapshotu 20000418 dużo czasu upłynęło wszystko się zdeaktualizowało.
kdesupport idzie pod topór (jako do usunięcia, bo jest to zlepek
bibliotek, które można zrobić jako osobne pakiety, audiofile z GNOME,
unixODBC już są niezależne). Dużo aplikacji osobno już jest
przystosowanych do KDE 2.0 - tylko trzeba najnowsze wersje ściagnąć.

Jeśli było coś ustalane, że ma być spec  kdebase dla 1.xx i kdebase2
dla 2.xx to mi nic nie wiadamo, ja się dowiedziałem, że ma to być
robione do kdebase.spec.

Mnie obecnie działa poza drobnymi padami (konqueror i kcontrol).

Niedługo zaktualizuje liste plików w kdebase.spec

--
:  :  : /^\  /""\  """, :  |[ The best diplomat I know is a fully   ]|
:  :  ::---: \--\  ,;'  :  |[   activated phaser bank. -- Scotty    ]|

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classfield  top-secret government  restricted data information project CIA
KGB GRU DISA  DoD  defense  systems  military  systems spy steal terrorist
Allah Natasha  Gregori destroy destruct attack  democracy will send Russia
bank system compromise international  own  rule the world ATSC RTEM warmod
ATMD force power enforce  sensitive  directorate  TSP NSTD ORD DD2-N AMTAS
STRAP warrior-T presidental  elections  policital foreign embassy takeover