Re: Poległem... :(

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 30 Sie 2000, 11:56:39 CEST

[środa, 30 sierpień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Mon, 28 Aug 2000, Michal Margula wrote:
> [..]
>
> E .. a po co męczysz siostrę popem ? (ładnie to tak ? :)
> Nie lepiej żeby fetchmailem dociągać pocztę ?

No tak. Ale jak to zrobić automagicznie? W sensie, kiedy będzie net to jej
to ściągnie się samo :>. Zawsze moge jej to wpierniczyć w skrypt logowania
:>

> Po co bawić sie w balsę skoro mutt czy pine będzie w sam raz ?

HINT: dziewczyna, blondynka, windows, klik klik

> Balsa jest niedopracowana i zapewne jeszcze tag to długo jej zostanie.

No jak na razie znalazłem jeszcze jeden program - Mohanogany, ale wymaga
jakichś śmiesznych libów :). Ewentualnie jest jakiś program ewloution, czy
revolution,. a może  revelation? :> Nie wiem lol :>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer