Re: Poległem... :(

Czw, 31 Sie 2000, 04:06:19 CEST

On Wed, 30 Aug 2000, Michal Margula wrote:

> No tak. Ale jak to zrobić automagicznie? W sensie, kiedy będzie net to jej
> to ściągnie się samo :>. Zawsze moge jej to wpierniczyć w skrypt logowania
> :>

W ppp-up wywołanie fetchmaila i to nawet nie w trybie daemon tylko
normalnie). Zaraz po ściagnięciu poczty fetchmaialem mozan zresztą wybić
pppd. Znam wielu ludzi którzy tak robią. Dodatkowo taka sekwencja tuż
przed wybiciem pppd kończy się też wymieceniem lokalnie skolejkowanych
listów. To dział i oszczędza spotro pieniędzy o ile nie jest potrzebna
łącznosć online. Zabawa z ściaganiem poczty i odpowiadaniem na bierząco w
trakcie połaczenia trwa zwykle dużo dłużej niż powyższe.

> HINT: dziewczyna, blondynka, windows, klik klik

Moja siostra też niby blondynka i też niby protestowała (bo też sie w
robocie przyzwyczaiła do win* ale jej juz przeszło. Teraz myśli jakby tu
podinstalować w pracy L (pracuje w Stoczni Szczecińskiej).

> No jak na razie znalazłem jeszcze jeden program - Mohanogany, ale wymaga
> jakichś śmiesznych libów :). Ewentualnie jest jakiś program ewloution, czy
> revolution,. a może  revelation? :> Nie wiem lol :>

Nie przyglądałem się yayam. Sprawdź (jest u nas w w repo).

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/