Keyserver

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Śro, 30 Sie 2000, 20:00:26 CEST

> Oczywiście że mogę. Gdzie dokładnie ją wrzucić?

chcialbym zasugerowac PLD-web/pgp.pld.org.pl/index.html

notabene dobrze by bylo w to miejsce przesunac wszystkie nasze
serwery, tylko kiedy? ;-)

> Na razie (o ile pamiętam, dopiero co wróciłem z wakacji) po prostu robi
> "cvs update" z anoncvs (może lepiej, żeby był specjalny login w
> "normalnym" CVS) i standardowymi narzędziami pks dodaje je do bazy. Te
> narzędzia same stwierdzają co nowego (np. jakie są nowe podpisy na
> kluczach). Wszystko z crona.

mozesz powiedziec co ile ten cron jest odpalany?

> Mogą tam być dwa serwery? Bo na naszym będą tylko klucze PLD, a
> niektórzy woleliby mieć dostęp do wszelkich kluczy.

mogą

> Myślałem także o automatycznym podsyłaniu naszych kluczy na serwery
> publiczne, ale stwierdziłem, że to nienajlepszy pomysł - jak ktoś chce
> tam swój klucz, to go sam tam umieści (serwery te mogłyby być np. uzyte
> przez spamerów do pozyskania adresów email).

calkowita racja

--
serek -----------------------------------------> net_man; extraordinary_bofh
http://metalab.unc.edu/ser/   +|+   serek at irc.net     +|+    icq#51081356