[AnneS@elinux.com: Distro Request- IMP!]

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Śro, 2 Sie 2000, 16:16:56 CEST

On Wed, Aug 02, 2000 at 04:08:33PM +0200, Roman Niewiarowski wrote:
>szczerze powiem ze nie wiem.. chyba zeby not for newbies ?
>przeciez w biurze to i tak ktos tym adminuje...
Myślę, że śmiało można wpisać 'all'. PLD sprawia mniej problemów niż RH
uchodzące za office/newbies, a myślę, że śmiało może konkurować z Debianem
uchodzącym za kackers/developers.

>vi ?
Ja jestem za, ale bądźmy bardziej liberalni. Wpiszmy $EDITOR. :-)

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/