wine 20000716

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pią, 4 Sie 2000, 00:35:46 CEST

dnia Thu, Aug 03, 2000 at 10:19:08PM +0200, Tomasz K?oczko napisal(a):

> Ja sam nie mam środowiska w którym mógłbym p[rzeprowadzić próbne
> uruchamianie ale powyższe jednak poprawnie działa :)
> Spróbuj bezposrednio z pakietami binarnymi z ftp. jeżeli to pomoże to masz
> jakaś zadrę w srodowisku w jakim próbujesz przekompilować wine.
O widzisz, to jest chyba to.
sciagnalem z ftp.pld.org.pl i dziala :> (znacz uruchamia sie i wypisuje
komunikaty bledow ;) )
w takim razie zasysam jeszcze raz wszystko z pld i robie upgrade (poprzednio
ssalem z nieaktualnego mirrora), na wszelki wypadek najpierw binarkami a
pozniej sobie rekompiluje co mi bedzie jeszcze potrzebne :>
Swoja droga to dosc ciekawa sprawa bo kompilowalem Xy i paredziesiat roznych
rzeczy a tylko wine sie tak zachowywal...  no moze poza wynalazkiem corela
photocostam ale to zlozylem na karb "rewelayjnego" pomyslu z wykozystaniem
winelib zamist przepisania programu.

Dzieki
newrom
PS
Qrczaku
jesli moglbys mi podeslac swoj konfig to bylbym wdzieczny =)

--
                              Roman Niewiarowski

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/