gnome/gtkxmhtml

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Wto, 8 Sie 2000, 14:59:27 CEST

On Sun, 6 Aug 2000, Jakub Bogusz wrote:

> [...]

/przecinka/

> Czyli jestem ponad 3MB do przodu :)
>

> Nie wiem natomiast - czy jest sens żeby było tak w dystrybucji?
moglo by sie przydac..paru osobom..ja jesli wogole zaloze xy..to okrojone
jak sie da..wiec zadnego kde-libs czy gnome..bo gnome kce korbe i
orbita..i tak sie rozrasta

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl>
i386, Linux 2.2, Pine, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/