Obraz ISO i586

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sokrates.mimuw.edu.pl
Śro, 9 Sie 2000, 12:38:25 CEST

On Wed, 9 Aug 2000, wrobell wrote:
> a to dlaczego? mi dziala od dluzszego czasu bez problemu, chyba, ze czegos
> nie uzywam, ostatnio zrobilem upgrade do 5.7 (jest w cvs-ie) i tez dziala
wiem, u mnie też działa. :> ale kloczek nie chce vima w obecnej postaci
prawdopodobnie ze wzgledow estetycznych...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/