Obraz ISO i586

Śro, 9 Sie 2000, 19:49:15 CEST

On Wed, 9 Aug 2000, wrobell wrote:

> a to dlaczego? mi dziala od dluzszego czasu bez problemu, chyba, ze czegos
> nie uzywam, ostatnio zrobilem upgrade do 5.7 (jest w cvs-ie) i tez dziala

Z tego co zostało do zrobienia (bo cżęść jw międzyczasie została
poprawiona) otóż są robione podpakiety gvim i są one tak zrobione, że po
zainstalowaniu wszystkich i odinstalowaniu choć jednego znika .desktop dla
gvim. IMHO możan spokojnie  zostawić tylko np. tylko wersję Athena czy
gtk+.

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/