Prowizorka - brawo :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 14 Sie 2000, 12:34:04 CEST

[poniedziałek, 14 sierpień 2000], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> nie

Nie znaczy, że się nie mylę? Może trzeba zrobić coś w tej sprawie :). Bo
zostawiamy użytkowników PLD wtedy na pastwę losu :>

> ale tylko dla instalacji lokalnej (z katalogu). Dla zdalnej (FTP)
> dodam /PLD-1.0/`uname -m`/PLD/RPMS

OK :)

> chodzi o to, żeby nawet z wersją minimal można było dokończyć
> instalację po ftpie. A patch to zdaje się rzeczywiście pomyłka...

patch, nc, diffutils, losetup, tcp_wrappers, time, zip

Te wydają mi się  niepotrzebne, bo po co komuś tcp_wrappers skoro to nie
jest potrzebne do instalacji po sieci (a może jest? :>), time, patch, nc,
diffutils - to na pewno też nie jest potrzebne do instalacji :>, a zip?
raczej jeśli to będzie konieczne to będziemy rozpakowywać a nie pakować ;)

> dopisz :) mi się nie chciało :P

spróbuję usiąść i wydumać coś w tym guście, ale nie obiecuje :)

> tu jest troszeczkę gorzej - chciałem ujednolicić to co jest na
> dyskietkach i na płytce. Nie każdy instaluje z dyskietek. Dołożenie
> dialoga i jakichś większych skryptów to jeszcze lepsza jazda: ncurses,
> newt, awk, readline, cholera wie co jeszcze... nie, to już lepiej
> poczekać aż Paweł G. skończy to co sam pisze - bo to się zmieści, a powinno
> zastąpić całą prowizorkę.

Przyjąłem do wiadomości :). Aha, możnaby dorzucić jeszcze statycznie
zlinkowanego parteda (chociaż wiem, że dużo zajmuje :>)> Jak ktoś sobie
instaluje i ma już win95 czy jakieś innne bedziewia, to sobie zrobi miejsce
dla linuxa.

> nie chwali się.

No przydałaby się jakaś forma informowania tutaj. Bo zgubiłem md5 swojego
iso i teraz nie wiem czy jest już nowe czy nie ;>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer