Helix GNOME

Śro, 16 Sie 2000, 18:46:21 CEST

On Wed, 16 Aug 2000, Blizbor wrote:

> Moje 5 groszy w temacie Helix-GNOME:
> Rowniez zasugerowalem sie screenshotami.
> Jest instalator do gnome (DUZY plus, warto przetransformowac go na
> GNOME PLD instalator ..., ma blad ale o tym dalej).

Ehem .. a co ten instalator robi ?

> Startowanie samego HG odbywa sie z ozdobnikami w stylu MacOS (ikonki podsystemow).

To jest tylko temat. Kilka dni temu znalazło sie to w całosci na
cvs.gnome.org. Zmienienie tematu jeszcze nic tu nie zmienia.

> Najwiekszym bledem ktory znalazlem jest "zaszycie" na stale fontu lucida
> w aplikacjach i nierozpoznawanie sytuacji kiedy tego fontu nie ma.
> Brak obslugi tak podstawowego bledu zle wrozy (IMHO) o jakosci reszty.
> W mojej instalacji wywalilem prawie wszystkie "standatrdowe" fonty
> i zainstalowalem TrueType (kopia *.ttf z Windows).
> Inny blad to cos jest skopane w obsludze wirtualnych desktopow. Mialem cztery
> przy zwyklym gnome, mam jeden teraz. Pakiety sa starsze niz te ktore mialem
> w GNOME (RH 6.2 z lekkimi update'ami).

Czyli nie ma sensu sobie zawtracać tym głowy (tym bardziej).

> Co dobrego - bardzo estetycznie wykonany - ale to raczej zasluga samego GNOME.

Ale to są _dodatkowe_ zasoby, a coś zamiast czegoś .. ?

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/