rpm 3.0.5

Czw, 17 Sie 2000, 13:51:06 CEST

On Thu, 17 Aug 2000, Michal Margula wrote:

> Tak z nudów zrobiłem testy: przed instalacją nowego rpma na db3 baza
> zajmowała 15 megsów i rpm -qali zajmowało 23 sekundy. Po upgradzie baza
> zajmuje 7 mega i ta sama operacja zajmuje 11 sekund. Hm. Jeszcze jakieś
> zalety ma to db3? :>>>

Ilość zmian jakie dzinnie wykonuję w bazie jest "dość" duża. Zapewne to
miało pośrednio wpływ na czas konwersji formatu. Druga sprawa to rozmiar
bazy przed i po upgrade trzababy wykonywać po wczęsniejszym wykonaniu
--rebuilddb (jeszcze na formacie db2)..

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/