rpm: Pozostawienie $BUILDROOT po skończeniu budowania

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Wto, 29 Sie 2000, 14:01:11 CEST

On Tue, Aug 29, 2000 at 10:05:00AM +0200, Mirek Nowakowski wrote:
: On Tue, 29 Aug 2000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
:
: > On Mon, Aug 28, 2000 at 11:29:26PM +0200, Mirek Nowakowski wrote:
: > : On pon, 28 sie 2000, you wrote:
: > : > Czasem chciałbym się przyjrzeć co 'make install' wrzuciło
: > : > do $BUILDROOT, a rpm kasuje mi ten katalog po pomyślnym zbudowaniu pakietu
: > : >
: > : > Może ktoś wie czy da się to prosto wyłączyć?
: > :
: > : A "rpm -bi pakiet.spec" Ci nie odpowiada?
: > Problem w tym że to oznacza kolejne zapuszczenie kompilacji,
:
: Windows prawda, "rpm -bi --short-circuit", a jak chcesz dodatkowo
: zweryfikowac %files, to mozesz jeszcze potem "rpm -bl"
Racja, zapomniałem o --short-circuit.
(Choć czasem jest z tym problem
bo drzewko kompilacji jest zmodyfikowane przez wcześniejszą fazę install
(pogzipowane, pousuwane pliki). Czasem również w make install
są robione różne dziwne rzeczy które zajmują sporo czasu.)

:
: > zmarnowanej bo po poprawkach muszę znowu zapuścic -bb żeby dostać plik rpm
: > (można to ominąć ale wymaga brudnych tricków)
:
: a to tu możesz "rpm -bi" bez "--short-circuit".
Nie. Po rpm -bi nie powstanie pakiet.

Tak czy siak Wiget podał to o co dokładnie prosiłem :)

Pozdrawiam,
Rafał

:
: OSciski!
: Mirek Nowakowski
:
:
:
: polish  linux  distribution
: -> http://lists.pld.org.pl/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)

polish  linux  distribution
-> http://lists.pld.org.pl/