plik większy niż 2 GB

Blizbor tb670725 w ima.pl
Pią, 1 Gru 2000, 04:11:40 CET

At 00-12-01 00:41, you wrote:

>Czego¶ tu nie rozumiê. Kto ci broni pracowaæ na 2.4.0 ?
>Ja tak robiê na kilku maszynach (¿eby nie by³o to jest tam PLD)
>i probemów nie mam.

Problemem jest np. brak reiserfsck do 3.6.x.
Na swoim domowym kompie uzywam reiserfs + kernel 2.4,
dodam, ze przygotowuje serwer poczty/www/ftp dla 500-1000
userow. Bedzie na reiserfs, jeszcze nie zdecydowalem czy na 2.4
czy na 2.2.

Czy odnotowales juz klopoty z symlinkami ? Kernel robi oops.

inna sprawa: moze jeszcze sie zdazy kogos powstrzymac, Hans
napisal dzisiaj: DON'T USE TEST11 FOR EITHER REISERFS OR EXT2

Pozdrawiam
Blizbor