plik wiêkszy ni¿ 2 GB

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 1 Gru 2000, 11:37:21 CET

On Fri, 1 Dec 2000, Rafal Dziedzic wrote:

> Gdzie mozna o tym poczytac, w jakich okolicznosciach, na ktorych jajach?
> Stawiam wlasnie maszynke na ktorej chce miec UDMA66 i wlasnie
> reiserfs... W tej konfiguracji chodzila 4 dni pozniej poszedl sie ....
> dysk, fizycznie, w tej chwili nawet bios go nie widzi, nie wspomne juz
> jakie dzwieki wydaje. ;))))) Tzn wydawal bo go wymienilem na quantuma
> 7200 tamten to baracuda II. Problem jest w tym ze nie wiem po czyjej
wina jest po stronie dysku, nie wiem co z nimi jest, ale te
dyski padaja jak muchy i tyczy sie to tylko tych baracud II,
ja juz swoj wymienilem ;)

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|