plik wiêkszy ni¿ 2 GB

Rafal Dziedzic pld w serwery.pl
Pią, 1 Gru 2000, 08:59:07 CET

Blizbor wrote:

> At 00-12-01 00:41, you wrote:
>
> Problemem jest np. brak reiserfsck do 3.6.x.
> Na swoim domowym kompie uzywam reiserfs + kernel 2.4,
> dodam, ze przygotowuje serwer poczty/www/ftp dla 500-1000
> userow. Bedzie na reiserfs, jeszcze nie zdecydowalem czy na 2.4
> czy na 2.2.
>
> Czy odnotowales juz klopoty z symlinkami ? Kernel robi oops.

Gdzie mozna o tym poczytac, w jakich okolicznosciach, na ktorych jajach?
Stawiam wlasnie maszynke na ktorej chce miec UDMA66 i wlasnie
reiserfs... W tej konfiguracji chodzila 4 dni pozniej poszedl sie ....
dysk, fizycznie, w tej chwili nawet bios go nie widzi, nie wspomne juz
jakie dzwieki wydaje. ;))))) Tzn wydawal bo go wymienilem na quantuma
7200 tamten to baracuda II. Problem jest w tym ze nie wiem po czyjej
stronie lezy wina... Dysk juz pracowal ze dwa miesiace na innej maszynie
i nie bylo problemu... Zreszta ani tu ani tam nie byl obciazony. Z U66
juz zrezygnowalem ale ten reiserfs by sie przydal na maildiry ;)))
Aha plyta jest na chipsecie AMD pod Durona, jaja (2.2.17) mam wlasne ale
laty ide i reiserfs takie jak u was. Jesli to takie niestabilne to moze
lepiej dac sobie siana, jesli ma ktos wieksze doswiadczenie w tej
kwestii prosze o opinie, warto ryzykowac?

Uprzedzam paru zyczliwych ;) na SCSI mnie nie stac :( (narazie ;) )

> inna sprawa: moze jeszcze sie zdazy kogos powstrzymac, Hans
> napisal dzisiaj: DON'T USE TEST11 FOR EITHER REISERFS OR EXT2
Nie planuje w najblizszym (~rok) czasie. ;)

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic