uwagi odnośnie adduser

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 7 Gru 2000, 10:59:47 CET

On Thu, 7 Dec 2000, Jacek Konieczny wrote:

[...]
> ?
Ktoś może się czapiać - obrazek jest w nie najlepszym stylu...

[...]
> Jak ktos potrzebuje to sobie sam zrobi.
Szczególnie ZU ??? :)

> Czemu powinno byc?
O ile mnie pamięc nie myli to jest tak, że przy starcie z XDM'a jest
startowany .xsession, a przy starcie ze startx jest startowane .xinitrc.

> Pewnie lepiej. Ale jesli ktos bedzie mial 1000 grup?
1000 grup głównych ?????
Na jakiej maszynie ? Muszę sprawdzić jak to jest na AGH.

> useradd (ktory jest wykonywany przez adduser) to robi.
Czekaj, czekaj, mnie chodzi o to, żeby gdzies były informacje kiedy dodano
jakiegoś usera, i z jakimi parametrami.

[...]
A jeśli nie mam shadow ??

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}