Video w PLD

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 11 Gru 2000, 21:20:55 CET

On Mon, 11 Dec 2000, Michal Margula wrote:

> Hej!
>
> Koleś kupił sobie tuner oparty na BT878, więc postanowiłem nabrać nowych
> doświadczeń i spróbowałem to odpalić pod Linuxem. No i nic. Ładuję moduły
> videodev, bttv, tuner i  nic. W logach niby jest, że coś znajduje, ale
> /dev/video nie widać. Czemuż to? Muszę to sam założyć? Jeśli tak to dlaczego
> nie ma tego w standardowym dev?

Nie wiem jak w nowym pakiecie dev, ale w moim tego nie było,
podobnie jak kilku innych (np. od tunera).

I jest jeszcze jeden myk, konfig od X-ów 4.0 wygenerowany przez xf86config
ma wyłączone ładowanie DGA. Bez tego video4linux działa trochę kulawo.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.