Video w PLD

Pon, 11 Gru 2000, 21:31:08 CET

On Mon, 11 Dec 2000, Konrad Stepien wrote:

> Nie wiem jak w nowym pakiecie dev, ale w moim tego nie było,
> podobnie jak kilku innych (np. od tunera).
>
> I jest jeszcze jeden myk, konfig od X-ów 4.0 wygenerowany przez xf86config
> ma wyłączone ładowanie DGA. Bez tego video4linux działa trochę kulawo.

Trzeba zabrać sie za XFree86. Na początek trzebaby spróbować wziąć patcha
do 4.0.1Z (można np. z Debiana) i zacząć to odświeżać, bo z tego co
pamiętam do DGA (i nie tylko) było tam sporo poprawek. Ja w tej chwili
trenuję jajko 2.2.18 i to się zgra z DRI jakie jest w tej wersji (może
dzisiaj skończe pierwsza taka wersję która będzie się nadawać do tego żeby
kompilować choć na tym inne rzeczy bazujac tylko na plikach nagłówkowych z
tej wersji bez dawania jeszcze jakiś gwarancji, że binarka samego kernela
będzie poprawna). Tak czy inaczje warro zeby ktoś zaczął sie za to brać
choćby po to żeby posprawdzać od strony tego czy patche sie płunnie
nakłądają. Jeżeli ktoś miałby chęć sie za to wziąć i udałoby mu się w
miedzyczasie osiągnąc punk w którym miałby poprawny pakiet na którym
możnaby wykonać bez zgtrzytów "rpma -bp XFree86.spec" to prosiłbym o juz w
takiej postaci o aktualizowanie tego w cvs. Są chetni zabrać sie za ten
kawałek ?