Video w PLD

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 12 Gru 2000, 11:25:09 CET

On Mon, 11 Dec 2000, Michal Margula wrote:
> [SNIP!]
> A ja będę dalej truł w tej sprawie. Udało się komuś odpalić akcelerację 3d
> na Voodoo 1, 2, 3 lub jakimkolwiek innym pod Xami? Oczywiście w przypadku
> wersji 1 chodzi mi tylko o fullscreen.
mi sie udalo, nawet bez wiekszych problemow, ale... poza Quaëiem 3 :>
np. w xscreensaverze wszystkie GLowe dzialaja, glxinfo tez pokazuje co
trzeba...
Voodoo 3/XFree 4.0.1

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...