koniec...

Robert Kryczało laro w bro.net.eu.org
Nie, 24 Gru 2000, 02:48:58 CET

Tomasz Kłoczko napisał:

> No wygląda to tak, że jednak trochę nie tak były realizowane te zmiany
> przez Wojtak. Wojtek niemniej to nic nie znaczy - mówiąc inaczej zrobiłeś
> i tak kawałek w dobrym kierunku, a to, że część poszła nie za bardzo nie
> jest aż tak ważne. Poprostu niepotrzebnie za mocno emocjonalnie do tego
> podchodzisz. Dopóty dopóki wszystko dzieje sie w CVS namierzenie nawet
> jakiś niekonsekwencji jest łatwe.

Popieram zdecydowanie. Jesteś dosyć aktywną, jeśli chodzi o rozwój PLD osobą
i powinienieć spojrzeć na to co sie stało, tak jak radzi Tomek, z dystansem.
Szkoda by było, by z powodu jak nieporozumienia, zespół PLD stracił
aktywnego czałonka. Naprawde. A ta lista jest między innymi po to żeby
nieporozumienia zażegnywać.

Robert Kryczało

P.S. Mój głos to typowa opinia kogoś, kto przygląda sie sprawie z boku.
Przymierzam do czynnego udziału w rozwoju PLD (ech, fajny ten cvs, szkoda,
że mam tak mało czasu).