Będę psuł applnk

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Wto, 26 Gru 2000, 21:54:14 CET

On Tue, 26 Dec 2000, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Obecna organizacja ikon do applink jest IMHO nieco poroniona. Na jakiej
> podstawie przyjęte zostało założenie że każdy kto instaluje applnk
> posiada GNOME i czemu pomimo takiego założenia nie ma go w Requires:?
Trochę to inaczej wygląda. Jak applnk było tworzone, to w sumie w PLD
kde nie było przygotowane/nie istniało, więc siłą rzeczy było to podciągnięte
pod gnome. Jadna z idei była taka, żeby kde i gnome (lub cokolwiek innego)
korzystało z tego samego menu, więc katalogi które się pokrywały w gnome i
kde trafiają do applnk.

> IMO uzywanie ikon do katalogów z applnk takich jak "gnome-util.png" jest
> błędem. Widzę tu dwa rozwiązania:
> 1. Applnk sam dostarcza ikony i wtedy nie ma problemu z ich obecnością
>    lub nie. Problemem może być to, że właściwie nie wiadomo czy
>    program, który je będzie wyświetlać będzie potrafił wyświetlić ikony
>    w takim formacie, w jakim dostarcza je applnk.
IMO to rozwiązanie jest ładniejsze. ZTCW kde i gnome nie ma problemu ani
z plikami *.png ani z *.xpm. Format dowolny :).

> 2. Utworzenie katalogu (np %{_pixmapsdir}/applnk) i wrzucanie do niego
>    przez poszczególne pakiety swoich ikon o z góry znanych nazwach, np:
>    devel.* dla		Developement
>    apps_editors.* dla	Applications/Editors
>    i tak dalej. Wtedy w GNOME pokazywałyby się takie ikonki jakie ono
>    sobie wrzuci, a w KDE takie jak przychodzą z KDE.
Tutaj moze pojawić się problem z pokrywaniem się plików jeśli chcesz mieć
kde i gnome naraz zainstalowane.

--
   +-------------------+    0x33,0x73,0x3b,0x26,0x63,0x23,0x6b,0x76,0x3e,0x7e,
  @|  Michał Zawalich  |@   0x36,0x2b,0x6e,0x2e,0x66,0x7b,0xd3,0x93,0xdb,0x06,